Traxxas AC motor Velineon 550 4P, reg. VXL-3S V2

Márka Traxxas
Termék kódja TRA3350R
86 780 Ft Áfá-val
Kiszállítás 48 órán belül
  • Kézbesítés futárral legkésőbb: 2.5.2024
  • Szállítás díja: 1 990 Ft
points Vásárlással szerez
279 pontot
Príslušenstvo a náhradné diely
Termék leírása

Traxxas AC motor Velineon 550 4P, reg. VXL-3S V2

Jellemzők:

Az AC hajtások trendje egyértelműen az érzékelő nélküli többpólusú motorokra irányul. A kétpólusú motorokkal ellentétben a négypólusú motorok kétszer akkora nyomatékkal, egyenletesebb működéssel és nagyobb hatásfokkal rendelkeznek. A Traxxas követi ezt a trendet, és újonnan négypólusú váltakozó áramú motorokkal egészíti ki a modelleket új vezérlőkkel, amelyeket 4 pólusú motorokhoz optimalizáltak.

A négypólusú Velineon 550 motor acéllemezből készült rotorral rendelkezik, amelybe neodímium magas hőmérsékletű mágnesek vannak ragasztva. A maximális szilárdság érdekében a rotor speciális gyantába ágyazott kevlar szövetbe van csomagolva. Minőségi nagy sebességű csapágyakat használnak.

Az átlapolt állórész tekercselés egyenletes működést és nagy hatékonyságot biztosít. Az állórész vékony, szilíciummal ötvözött acéllemezekből készül. A rotor tökéletes dinamikus kiegyensúlyozása magától értetődő.

Az új VXL-3S V2 vezérlő Velineon 550 négypólusú motorokhoz lett optimalizálva.

A vezérlő előző verziójától eltérően ez a vezérlő kapcsolós BEC tápegységgel van felszerelve a szervók és a vevőegységek számára, ami a vezérlő kevesebb fűtését jelenti. A modern teljesítményű MOS-FET tranzisztorok alkalmazása csökkentette a fűtést és a vezérlő nagyobb megbízhatóságát.

Szabályozó kalibrálása

Ez a semleges helyzet és a fojtószelep szélső helyzetének beállítása. A kalibrálást el kell végezni, ha a távadót kicserélik, vagy ha a vezérlő nem megfelelően működik.

Vezetési mód
  1. Sport mód : teljes erővel előre-hátra, fék
  2. Verseny mód : teljes előre- és fékerő, hátramenet nem érhető el, hogy megfeleljen egyes versenyek szabályainak.
  3. Edzési mód : 50% előre, 50% hátramenet, 100% fék. Ez az üzemmód alkalmas a modell vezetési jellemzőinek első megismerésére vagy gyermekek számára. A modell eléri maximális sebességének körülbelül egyharmadát.
Elemtípus
  • NiMH akkumulátor : a vezérlő teljesítményét csak az akkumulátorok által szolgáltatott teljesítmény korlátozza. A LiPol akkumulátorok ebben az üzemmódban nem ajánlottak, mivel a túlzott alulterhelés tönkreteszi azokat.
  • LiPol akkumulátorok : A LiPol akkumulátorok modern áramforrások, amelyek a tömeghez viszonyított nagy fajlagos kapacitással jeleskednek. A LiPol akkumulátorok esetében gondoskodni kell arról, hogy ez ne forduljon elő, miután a feszültség cellánként 3,0 V alá esik. A szabályozó 50%-ra csökkenti a szabályozó teljesítményét, ha a feszültség kb. 3,3V/cellára esik. Amikor 3,0 V / cellára esik, a motor teljesen lekapcsol.
Jellemzők:
  • A vezérlőt forrasztott Traxxas csatlakozókkal és 3,5 mm-es tűkkel szállítjuk
  • Az akkumulátor típusa beállítható: LiPol vagy NiMH
  • Tápegység 4 - 9 art. NiMH vagy 2-3 art. LiPol
  • Kapcsoló tápegység BEC 6.0V / 2.5A
  • Vezérlő módok: Kezdő - teljesítménycsökkentés 50%, Sport - teljes teljesítmény 100% hátramenettel és Race - teljes teljesítmény hátramenet nélkül (egyes versenyeken ez az opció szükséges)
  • Túlfeszültség-védelem
  • Kétfokozatú hővédelem - az első fokozat elérésekor a teljesítmény korlátozott, a második fokozat elérésekor a motor lekapcsol.
  • Kétfokozatú védelem a LiPo akkumulátor alultöltése ellen - 3,3 V / cella elérésekor a teljesítmény először 50%-ra korlátozódik, amikor eléri a 3,0 V / cellát, a motor lekapcsol.
  • Rövidzárlat elleni védelem a motor tekercsében vagy elzáródás ellen
  • Vízállóság - a vezérlő elektronikája speciális anyagba van zárva
  • Nagy bordás fekete hűtőborda.
Vélemények
0 értékelés
Megvásárolta 2 + vásárlók